Lite tips!

Som jag lovade  igår så kommer det att bli en hel del musik denna månad på bloggen. Faktum är att jag från början tänkte göra en bloggjulkalender, men på grund av tidsbrist får det istället bli mer sporadiskt än jag från början hade tänkt mig. 

Men! Detta betyder att ni ska hålla ögonen öppna, för fler videon är på kommande – I promise you! Och det är inte enbart jag som figurerar i kommande video, har med mig åtminstone en partner in crime, så stay tuned!

Tills att nästa video dyker upp, kan jag passa på att påminna oss julmusik-lovers om att julradion nu varit igång några dagar. Bara att kolla på julradion.fi frekvensen i ditt område, eller varför inte lyssna nätet. 

Och till er som inte är så förtjusta i julmusik (och ni som är det också, förstås) kan jag tipsa om min bror Robin Pahlman, som för tillfället filar på en ny skiva. I väntan på den så är här en av hans tidigare single  Waves. Hans musik hittas bl.a. På Spotify. 

Kommentera

