En hälsning till New York

Min pappa är i år i New York på farsdagen. Han är där och hälsar på min bror med fru, så det blir inget farsdagsfirande med honom idag.

Jag har tur som har en så pass god relation med min pappa, för jag inser ju att inte alla kanske har det med sina fäder.
Vi bor nästan grannar, och till och med spelar i samma band. Vi träffas oftast flera gånger i veckan, och har man några bekymmer är han någon man kan lita på.

Min pappa i ungdomens år. Min favoritbild som hänger på väggen i vår vindstrappa.
Min pappa i ungdomens år. Min favoritbild som hänger på väggen i vår vindstrappa.

Ha en riktigt skön farsdag där borta i New York!

Vi ses senast på bändiövningen. 😉

Kommentera

