Min intervju uppe på Lungan i stormen

Blev här om dagen tillfrågad av Pernilla, som skriver i bloggen Lungan i stormen, om jag kunde vara intresserad av en intervju om mig och min LCHF-livsstil. Det blev jag förstås jätteglad över och ställde naturligt viss upp.

Nu kan ni läsa min intervju här, där bland annat LCHF beskrivs i korthet, varför jag börjat med det, och hur det gått för mig.

Pernilla skriver annars också intressanta blogginlägg, så kika in vettja!

lunganistormenbanner9-slutversion

Kommentera

