Före bilden

Haha, hur många irriterade sig redan på rubriken, och tänker bakom sin skärm att det där med särskrivning nog är bland det mest irriterande som finns. Men nu kan ni särskrivningspoliser ta er en lättnadens suck, för det är inte fråga om särskrivning, utan om före bilden, som i före och efter bilden.

För det är precis vad jag nu försökt hitta. En bild på mig, hur jag såg ut, innan jag började med LCHF. Och det är banne mig inte lätt! Det märks tydligt och klart, att jag inte har trivts på bild de senaste året, utan har varit mer bekväm bakom kameran. Helprofilbilder på mig existerar knappt. För jag skämdes. Jag ville inte att någon skulle se hur degig jag blivit på de senaste åren. För jag visste ju att detta i grund och botten inte är jag.

Före Bilden
Den här bilden är tagen i Rauma, ca 1mån innan jag började med LCHF.

Som ni säkert förstår, så är det här något jag känner mig lite obekväm i. Att lägga ut bilder på mig innan LCHF. Men det är också en del i processen. Att se hur jag var i början, för att förstå att det gått åt rätt håll. Så länge blundade jag över det faktum att min kropp mådde dåligt.

Före bilden2
Den här bilden är tagen ca tre dagar innan min LCHF-resa började.

Idag, nästan 10kg lättare, beslöt jag mig för att försöka ta en bild så ni får se var jag står just nu. Det är mörkt ikväll, så det var inte det lättaste att fotografera. Men så här ser jag ut alltså idag:

-10 kg.
-10 kg.
En reaktion på ”Före bilden

Kommentera

