4 år har gått + frågestund

WordPress meddelade mig här om dagen att det gått fyra år sedan jag bytte bloggportalen till wordpress. Tänk så åren flyger iväg! 

Innan detta bloggade jag även på andra portaler, men efter lite tekniskt strul beslöt jag mig för att använda wordpress. och jag har varit nöjd. 

Mitt bloggande har väl gått lite i berg och dalbana, ibland har jag varit ivrigare, ibland mindre. Men det tycker jag är skönt, att jag inte behöver känna mig pressad eller tvungen att åstadkomma ett blogginlägg ifall inspirationen tryter. Jag har helt enkelt tillåtit mig själv att ta lite pauser, ifall det känns så. Att blogga ska ju kännas bra, eller hur?

  
Eftersom bloggen nu fyller 4 år här på wordpress så tänkte jag ha en frågestund här på bloggen! Nu har ni bästa läsare er chans att fråga vad som helst av mig! Jag svarar så gott jag kan, på nästan vad som helst, så passa på. 

Dessutom får ni mer än gärna tipsa om vad ni vill läsa mer om! Jag är väl känd för allmänt flummande, så har ni något specifikt ni vill läsa om så fram med det bara! 

  
Bjuder även på en fulbild av mig från igår, efter att jag varit på visdomstandsoperation. Snyggo, eller hur? Haha. 

Skön tisdagkväll till er alla! 

Kommentera

