Uppdatering

Ja, det verkar som om det mest blir på veckosluten som jag uppdaterar bloggen, och framförallt hur det går för mig och lchf.

Veckan som gått var fylld av program. Främst var det vår spelning som var i fokus, och får igen en gång konstatera att det är så otroligt roligt att få spela med så duktiga människor. Man får alltid en kick efter en spelning, så även denna gång.

En kick fick jag också då jag ställde mig på vågen idag morgon. Fick glatt märka att ännu ett kilo hittat bort från min kropp under den senaste veckan. Känns så otroligt skönt! Så det är väl -6kg nu då sedan start 10.8. Känns bra.

Var också i veckan och fixade håret, äntligen! Nu blev det igen lite kortare och mörkare färg.Kände att jag var färdig med det röda håret för denna gång.

Igår kväll fick jag träffa mina finaste väninnor, både de som bor nära och långt borta. Det är alltid lika roligt att träffas.

Solrosor

Idag var sonen och jag på geocaching. Det har blivit vår familjs gemensamma hobby, men mest ivrig på det är nog sonen. Han cyklade och jag gick i det strålande vackra semptembervädret och gjorde lite citycaching. 2 av 3 cachar hittade vi, så vi är rätt nöjda. Den tredje som vi inte hittade denna gång heller, har vi letat efter 3 eller 4 gånger förut. Så jättestora förhoppningar hade vi inte för den gömman denna gång heller. Vi avslutade letandet med att på sonens begäran gå till solrosängen och plocka solrosor. Visst är de fina blommor!

Veckoslutet för övrigt har gått i musikens tecken. Sambon och jag har bandat in min nyaste låt, och försökt fila på den. Är rätt nöjd med den, faktiskt. Har på gång en annan låt också, men den har jag inte kommit så långt med ännu. Hoppas på att hitta tid för att färdigställa den också.

Nu ska jag försöka få barnen i ordning för sängen, hoppas ni alla har haft ett riktigt trevligt veckoslut! Tyvärr går de alltid lika fort.

Kommentera

