American Eagle Bag

Lovade för evigheter sedan visa vad jag fick som gåva från New York av min mor. Nu kommer äntligen det utlovade inlägget.
American Eagle

Numer är jag en proud owner av en inte bara snygg, men även praktisk, American Eagle-bag. Numer använder jag denna dagligen, varvat med min Kånken förstås. Det är himla praktiskt att ha en rymlig väska som man får alla sina attiraljer i. Jag släpar t.ex. alltid min Ipad med till jobbet, och då är en rymlig väska välkommen.
Bag
bag2

En reaktion på ”American Eagle Bag

Kommentera

