Den kommande veckan

Vet ni, det blev besökarrekord på bloggen med mitt förra inlägg om muminmuggarna. Jeij!  (Det inlägget hittar ni här.) Så roligt att så många hittat hit! 

Den inkommande veckan är full av program, men som tur är det mest roligheter. Här får ni nu se vad min kommande vecka för med sig! (Förutom vanliga arbetet då förstås). 

Måndag: Hela veckan är det evenemanget DIY-tivoli i Pargas, och bl.a. på måndag har man möjlighet att gå och planera tatuering med Lasse Sjöroos och Mika Lindblom från Individual Ink tattoo & piercing. Detta är jag lite intresserad av. Har idé på tatuering klar, men hur den exakt skulle se ut är ännu lite oklart. 

Tisdag: Jag har frissatid – yes!

Onsdag: Dottern har scoutgudstjänst för hela familjen. Detta krockar även med cirkus som är i stan samtidigt. Hur ska jag få barnen att glömma cirkusen?

Torsdag: Tur nog är denna kväll ännu obokad. Vad jag nu minns. Kanske en sväng till stugan, eller så bara spotta i taket. 

Fredag: Dottern ska köras på scoutförläggning, där hon sover över. Hon har varit förut, så denna gång känns det inte lika pirrigt att hon är borta övernatten. Min lilla (Stora)  7-åring. ❤️

Lördag: Dottern ska avhämtas från scoutförläggningen. Min mammas hundar ska även rastas, och på kvällen blir det teater! Ska (för andra gången) och titta på Ronja Rövardotter på ÅST. Denna gång tar jag dottern med mig, samt min väninna och hennes pojkar. 

Söndag: Ingen vilodag här inte. Det blir golfinfo för föräldrar, eftersom vår dotter golfar. Dessutom ska dottern på kalas. Och mammas hundar ska igen rastas. Och om vi hinner blir det lite renovering på stugan. Vi har köket halvfärdigt ännu…

Undrar hur mycket jag glömt bort nu?

  

Hur ser din vecka ut?

4 reaktioner på ”Den kommande veckan

Kommentera

