Hej Tisdag!

Godmorgon!

Barnen har haft det mysigt i några nätter nu, och sovit tillsammans i bäddsoffan utanför deras rum. Det har visat sig att de båda sovit bättre, och sonen till och med har sovit hela nätter där. Det i sig betyder att också vi vuxna sovit bättre då ingen liten sparkmaskin varit emellan oss i sängen. 

Dottern var viktig med att ha sin väckarklocka och ringa på morgonen, och hon lovade att komma och väcka mig också om jag inte redan var vaken. 

Hennes väckarklocka började nog tuta – klockan 4 på morgonen! Efter det hade jag sedan svårt att somna om, men turligt nog var jag den enda som vaknade till ljudet. 

Nu ska jag skynda mig på jobb. Ha en riktigt skön tisdag! 

  

Kommentera

