Energikick till tusen

Alltså WOW. Vilken CVT-kursdag jag haft! Var helt utmattad både fysiskt och psykiskt efter dagens intensiva sångövning som gick i modell master class, dvs att vi i tur och ordning sjöng en låt medan resten av ”klassen” iakttog och fick ge sina synpunkter. Sångpedagogen kom med en massa bra tips, och vi alla tre sångare i vårt band blev helt exalterade över hur små grejer kan göra så stor skillnad! 

Efter en sådan lyckad kursdag är jag oerhört tacksam över att jag har musiken i mitt liv, att jag har rösten som mitt instrument, och att jag får sjunga tillsammans med dessa underbara två damer M & C samt förstås resten av vårt band Cold Case. Man kunde knappast ha bättre folk runt omkring sig. 

Ser så fram emot morgondagen och den sista kursdagen. Shit vilken energikick detta medfört! 





Kommentera

