Första träff med en söt liten tösabit

För några dagar sedan fick jag träffa en liten söt 5-veckors tös för första gången. Ni kan ju gissa om hjärtat hoppade ett extra varv vid synen av denna härliga godbit. ATT bebisar kan vara så små, och ATT de kan vara så go´a.

stella2

Jag kände mig klumpig och oerfaren då jag fick detta lilla paket i min famn. Kändes som om jag aldrig haft ett litet knyte i mina armar tidigare. Jag fumlade hit och dit och visste inte riktigt hur jag skulle hålla henne. Kändes som om hon kunde gå sönder. Precis som jag aldrig haft bebisar i famnen förr. Konstaterade att man blir lite ringrostig efter ett uppehåll på ca 5 år (sonen blir 6 år i sommar). Även om jag visserligen haft barnens kusiner och mina gudbarn i famnen efter det…

stella1

En jättefin liten tjej min väninna T fått ❤

Kommentera

