Ny header

Länge och väl har jag önskat mig en ny header. Nu skred jag äntligen till verket och gjorde en ny. Så, vad tycks?
cropped-nyaheadern2015.jpg
Själv är jag faktiskt helt nöjd. Känns som nya vindar nu, som att våren är på antågande. Kanske det är för att solen har lyst hela dagen och det har droppat från träden. Men skönt är det! Dessutom är det min sista sjukdag, hipp hurra för det. Ännu går det lite runt i huvudet stundvis, men hoppas det ger med sig över veckoslutet. En riktig skön början på veckoslutet till er alla kära läsare! ❤️

4 reaktioner på ”Ny header

Kommentera

