Nej, har inte glömt bort

Tänkte komma med en instickare och säga att bloggen varit varje dag i mina tankar, även om jag inte fått till stånd att skriva i den.

Förra veckan vet jag inte vart som försvann, tyckte att jag alla kvällar var upptagen med något. Om det inte är ens egna hobbyn så är det dottern som ska köras på sina. Dessutom hade vi i lördags möhippa för en av mina vänner som ska gifta sig nästa månad. En del av möhippan ägde rum hemma hos oss, så det gick åt en del pysslande till det också.
Återkommer med ett eget inlägg om möhippan senare, bara jag hinner gå igenom alla tusen bilder jag tog. Så stay tuned!

Ikväll har det varit övning med bandet, och dessutom är sambon på arbetsresa hela veckan så därmed ser vardagen lite annorlunda ut för mig nu då jag sköter alla vardagssysslor ensam. Så efter att barnen lagt sig är det så skönt att krypa upp i soffan en stund innan det är dags att själv gå och lägga sig.

Så nej, jag har inte glömt bort bloggen fast jag inte skrivit så aktivt den senaste tiden. Hoppas ni ändå orkar kika in här nu som då, och gärna lämnar ett spår efter er, det gör mig så glad!

Puss och kram!

2015/01/img_2310.jpg

Bjuder här på en selfie efter förra veckans frissabesök.

En reaktion på ”Nej, har inte glömt bort

  1. Klamp klamp klamp… försöker frenetiskt få till fotspår men resultatet är klent. Hej hej och jo I’ll stay tuned!

Kommentera

