Vid liv

Tänkte bara kika in och meddela att jag överlevt operationen. Jag har varit lite lullig hela dagen efter narkosen, och fick komma hem från sjukhuset 13-tiden. Blir väl omhändertagen av min väninna nu tills sambon kommer hem då jag inte får vara ensam efter operationen tills imorgon bitti – fint att jag har väninnor som ställer upp och barnvaktar mig, hihi.

Min hjärna är jämnseg ännu, och det är soffläge som gäller. Någon värk har jag som tur inte.

Ha det så bra, nu ska jag vila vidare!

2015/01/img_2253-0.jpg

Kommentera

