Operation

Från en stund till en annan ska jag plötsligt på operation imorgon. Ingen stor, men ändå så jag blir nersövd, vilket ju är spännande i sig.
Har senast blivit opererad vid kejsarsnittet då dottern föddes 2007, men nersövd har jag varit senast i sjuan då mina halstonciller bortopererades.

Så lite nervöst är det om jag ska vara ärlig. Men det ska väl gå bra. Bara jag minns att vara ”nykter” efter tolv i natt, för imorgon bitti händer det. Sedan är jag resten av veckan sjukledig.

Wish me luck! 😉

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/106/33116138/files/2015/01/img_2178.jpg

9 reaktioner på ”Operation

Kommentera

