Litet av Sambons Hantverk

Min sambo har genom tiderna snickrat både det ena och det andra i material som t.ex trä och metall. Han har också ett stort intresse för elektronik, elektronik-ingenjör som han är i utbildningen. Olika rytminstrument har han också byggt som jag använder i bandet Cold Case.

Nu tänkte jag visa några av hans saker i trä han gjort. Dessa finns numer hos min kompis så jag passade på att fota dem en dag då jag hälsade på hos henne.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/106/33116138/files/2015/01/img_2236.jpg

Vi har också en tallrikshylla i vårt kök. Den är däremot lite större, med tre hyllor istället för två.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/106/33116138/files/2015/01/img_2238.jpg

En liten hylla som denna kan man egentligen ha var som helst. Den som är på bilden finns på min kompis köksvägg.

Allt som han gör går under namnet Ängsvalla Design. Kolla in länken för att se fler bilder på vår FB-sida. Klick Klick!

Kommentera

