Ljus i Vitrinen

I köket finns en av min favoritmöbel, vårt vitrinskåp. Från början var det dock inte riktigt som jag hade tänkt mig, men efter lite slipning och målfärg blev det hur fint som helst! Här och här kan ni se hur det såg ut innan.

Ett år hade vi ett miniatyrvinterlandskap i vitrinen som min sambo hade gjort. I år tyckte jag att det skulle vara på sin plats att få lite mysigt ljus i den, så sagt och gjort lade jag tre slingor med ledljus in i den. Och vet ni, det är ganska mysigt då vitrinen lyser upp då det börjar skymma.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/106/33116138/files/2015/01/img_2233.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/106/33116138/files/2015/01/img_2232.jpg

Kommentera

