Vitchokladsenap på julmarknaden

Nu har jag i dagarna två haft vitchokladsenapfabriken igång. Jag räknar nu ca 70 burkar senap hittills, och har ännu slutfinishen kvar på burkarna.
Det är nu för sjätte året i rad jag deltar i julmarknaden och fjärde året (tror jag) som jag gör denna senap. Den har blivit populärare för varje år, och jag har mina trogna kunder. Med god tur kanske jag har en ny sorts senap till salu också. Ska fila lite på det ännu.
Det är alltid så roligt att träffa alla människor som besöker julmarknaden. Alla är så glada och på gott humör.
Nu hoppas jag bara att vädret är snäppet bättre på lördagen än vad det är idag.

IMG_2061.JPG

Kommentera

