Ingen fotomodell precis

I allmänhet trivs jag bättre bakom kameran än framför, men då vi i lördags var hos våra bekanta bad jag min sambo också knäppa lite bilder på mig. För allt som oftast fastnar jag inte på bild eftersom det för det mesta är jag som fotograferar.
Men grejen är den att jag ju inte kan vara ordentlig på någon bild. I sista sekund så måste jag ändå fjanta till det.
Så var så goda, här är några smakprov på hur det kan se ut då jag blir fotad.

IMG_2040.JPG

IMG_2038.JPG

IMG_2041.JPG

IMG_2039-0.JPG

IMG_2037.JPG
De mest normala bilderna på mig är väl de två sista ovan.
Dessutom tog vi ännu en group selfie tillsammans med girlsen!

IMG_2042.JPG

2 reaktioner på ”Ingen fotomodell precis

Kommentera

