En snabbis

Tiden bara ruuusar iväg. Hinner knappt med!
Har helt enkelt haft fullt upp varje dag, vilket har begränsat min tid på bloggen, tyvärr. Men bland det som uppehållit mig har varit roliga saker. Bland annat spelning med vårt band (eller egentligen fyra spelningar, två bakom, två framför ännu). Kommer skriva mer om spelningarna lite senare. Så stay tuned. 😉
Så har jag försökt mig på lite julshopping i god tid detta år, och det har väl gått sådär. Några julklappar har jag nog på det klara, men många kvar ännu.
Och en inflyttningsfest har jag hunnit vara på också. Så det är full rulle.

Ikväll ska vi,efter dottern flöjtlektion, till skolan på spelkväll med dotterns klass, så denna dag är också fullbokad.
Men jag lovar, jag ska försöka hitta lite mer tid att skriva lite mer hit på bloggen ännu.

Må så gott, och kika gärna in igen! Bjussar på en selfie så länge från i fredags som togs innan det var dags för vår spelning – så ni inte bara glömmer hur jag ser ut, haha!

IMG_1900.JPG

Kommentera

