Masai- tunika

Var till den lokala klädaffären idag och prövade en Masai-tunika. Blev lite kär i den, men lämnade den ännu tills vidare i affären.

IMG_1710.JPG
Den passar bra även för lite kurvigare kroppar, och var skön på.
Helt tomhänt kom jag ju ändå i te hem. En klänning med dragked av märket Hashtag köpte jag.

2 reaktioner på ”Masai- tunika

  1. Den är snygg!! Och ser bekväm ut! Jag tycker att det är svårt att hitta snygga tunikor/klänningar som funkar med leggings. Jag älskar kombinationen, men nöter på med de samma gamla hela tiden (som dessutom blivit för små nu efter två graviditeter). :/

    1. Tack! Tyvärr fick den bli i buktiken, men köpte istället en annan fin klänning som jag bl.a. Hade på mig igår på ett bröllop. Kanske jag hinner köpa den där masai-tunikan ännu, fast den hade ganska saftigt pris för min budget :/

Kommentera

