Vårt band – Cold Case

Ikväll har vi övning med vårt band, Cold Case. För den som inte visste så har jag stor passion för musik. Sjunger och spelar bl.a. percussions i bandet. Vi är tre solister, så det blir mycket stämmor.
Kl 20 börjar övningen, och jag sitter som bäst och lyssnar på några nya låtar, och försöker klura ut stämmorna till dem. Det enda som stör mig just nu är att min hals känns som ett rivjärn. Men om jag riktigt intalar mig själv så kanske jag inte blir sjuk, ok?

IMG_1705.JPG

IMG_1706.JPG

4 reaktioner på ”Vårt band – Cold Case

  1. Oj nej – hoppas verkligen att du inte blir sjuk!! Inte hinner man nu med sånt nu! Hoppas bandövningen går/gick bra! Tack ännu för helgen*

    1. Nej, hinner inte bli sjuk – ska ju på bröllop i helgen! Bandövningen gick bra, även om rösten inte var på topp och vi hade en medlem borta. Tack själv!

Kommentera

