Fira i förskott samt bloggarkryssning

Idag morgon fick jag vakna till sång och kaffe på sängen. Det var barnen som hade gjort födelsedagsfrukost åt mig. Har alltså födelsedag imorgon, men eftersom jag är på bloggarkryssning och kommer hem först imorgon kväll, blev det att fira lite i förskott. Hade även ett litet kalas igår kväll, där mina föräldrar samt en väninna kom för att gratulera. Tack till er ❤️

Men ikväll ska vi med bästa Ninnu och hennes syster Tanja alltså på bloggarkryssning. Ser fram emot att träffa andra bloggare, samt lyssna på föreläsningarna med Fru Z och Malenami. Dessutom blir det min virgin-resa med Grace, så det ska också bli intressant.

Ses vi kanske där? 😊

IMG_1701.JPG

7 reaktioner på ”Fira i förskott samt bloggarkryssning

  1. Nej det gör vi ju tyvärr inte :/ men grattis på födelsedagen iallafall, och jag hoppas att ni har det trevligt fastän jag nu inte kunde komma 😉

Kommentera

