Pirat business

Imorgon har sonen äntligen sitt barnkalas. 6 pojkar är bjudna, så jag har på känn att det blir fart på.
Just nu känner jag dock att jag är allt annat än förberedd, kalaset börjar imorgon kl 14 och än har jag inte varit till butiken. Men vaddå, det är ju flera timmar ännu tills kalaset börjar… Och det där städandet. Suck.

Sonen har pirat som kalastema, så här har det pysslats piratgrejs ikväll. Alla barn skall bl.a. få varsin ögonlapp som dottern och jag gjort av kartong och gummiband. Dessutom har hela familjen ritat dödskallar på engångsmuggarna barnen dricker ur imorgon.
Det är lite DIY-stuk och man-tager-vad-man-haver över det hela, men barnen är väldigt ivriga att få vara med och fixa.
Vi får hoppas på att det blir ett fint kalas imorgon.

IMG_1495.JPG

Kommentera

