Ibland har man tur!

Idag har varit en bra dag. Lite stress där efter jobbet för att vi skulle hinna i tid på hem & skola- jippot som ordnades i dotterns skola, men väl där kunde man slappna av en stund. Det var vackert väder och barnen var glada efter att de deltagit ( eller åtminstone dottern) i det ordnade programmet. Sonen hade också flera lekkompisar från sitt dagis där, så det var riktigt lyckat. Inte en enda blid tog jag där, dess värre.

Efter jippot åkte vi ut till min mormor för att se på en liten kisse som idag flyttat in. Mirre-Lotta heter katten av den enkla orsaken att kattungen redan i sitt första hem fått heta Lotta, och min mormor tycker att alla katter ska heta Mirre, så för jämlikhetens skull fick det bli Mirre-Lotta. 😊 jättesöt var den, och vågade till och med komma fram och bli gosad av våra barn.

Som avslutning på kvällen fick jag den goda nyheten att jag vunnit en utlottning på nadiaboussir.com. Vad glad jag blev!  Ett Tine K- doftljus vann jag, och får nu invänta det på posten. Tänk vilken tur man ibland kan ha! Gjorde verkligen min dag. Tack!

Happy Camper
Happy Camper
Kommentera

