Tre år!

Idag gratulerar WordPress mig för att ha varit WordPress-medlem i tre år. Detta betyder ju att Ängsvalla-bloggen fyller år!

Före WordPress använde jag en annan portal, men gick då under annat namn, så räknar inte tiden innan det. 🙂

Ibland har jag haft bloggtorka, ibland inspiration till 100%. För tillfället känner jag mig taggad, och hoppas förstås att fler läsare ska hitta hit, t.ex. via den superlyckade fb-gruppen Finlandssvenskabloggare!

Rebeckas5.3.2012 012Är även på väg på Bloggarkryssningen som går av stapeln 11.10, och hoppas förstås att träffa så många som möjligt där.

Årsdagen till ära ger jag nu möjlighet för Dig att ställa frågor till mig, så lovar jag att svara så gott jag kan. 🙂

Tack till alla som orkar ta sig an och besöka Ängsvallabloggen nu som då, det betyder mycket för mig! 🙂

 

 

2 reaktioner på ”Tre år!

Kommentera

