Annorlunda kväll

image

image

image

Som jag skrev igår hade vi ett litet annorlunda program idag med familjen, och nu tänkte jag avslöja lite mer om det. Vi blev nämligen tillfrågade för någon vecka sedan om vi kunde tänka oss att ställa upp i en skolningsvideo för rådgivningspersonal om tvåspråkighet. Vi tyckte det lät som en kul grej och ställde förstås upp!

Idag var första filmsessionen, och vi har alla i tur och ordning, och tillsammans blivit filmade, även om det på bilderna bara är Tinja som är framför kameran. Nästa vecka fortsätter vi igen. 

Och förresten, missa inte I mina gummistövlar-serien i Buu-klubben inkommande måndag (8.9), då är min dotter med, och även jag (tyvärr) finns med på ett hörn. 😉 

image

2 reaktioner på ”Annorlunda kväll

  1. Wow vilket bord ni har!!! 😀 och förstås är det trevligt att kunna medverka i något behövligt som i längden kanske gynnar en själv också 🙂

    1. För en gångs skull är inte bordet täckt av halvfärdigt pyssel av alla de slag. En negativ grej med att ha ett långt bord, det finns mer plats att fylla ut med en massa onöga grejer. 😉😁
      Att delta i liknande projekt är bara roligt tycker jag, och man blir en erfarenhet rikare. Förhoppningsvis får någon nytta av att se på våra nunor sen på filmen också. 😂

Kommentera

