Hektisk vecka

image

 

image

 

image

 

Tänkte att jag måste ge några livstecken här emellanåt. Denna vecka har varit full av program, så jag inte hittat tid eller ork för att uppdatera bloggen. På måndagen hade vi övning med bandet, och både igår och idag har jag varit på föräldramöte. Dessutom hade dottern blockflöjtlektion, och idag var hon första gången på scoutmöte. Att börja i scouterna är helt och hållet tösens eget påhitt, så vi tänkte att hon får prova på det. Roligt hade hon haft, och meddelade mig efteråt att hon nog tänker fortsätta. 🙂

Imorgon har vi också ett program med hela familjen, men det tänker jag hålla lite hemligt än så länge. 

På fredagen ska det chillas för hela veckan ,med lite kompishäng och god mat. Det ser jag fram emot. Nu däremot är det dags att slänga benen upp i soffan. 

Bilderna ovan är tagna här om dagen då dottern kämpade med sin lösa framtand. Sist och slutligen lossnade den av sig själv då hon åt kvällsmålet. Ochtill er som undrar över denna krigsmålning på de två första bilderna har jag bara två ord (eller egentligen ett) att säga: barnkalas. 😄

Kommentera

