Inredningsparty på Ängsvalla

I fredags hade jag ett inredningsparty hemma hos oss på Ängsvalla. Vårt hus förvandlades till en inredningsbod för några timmar.

Wanha Wallis är en pop up inredningsbod, som även ordnar inredningspartyn. För några veckor sedan besökte jag ett inredningsparty hos Tanja och bestämde mig då att också ordna ett. Och på fredagen hade jag huset fullt av fina prylar och fina människor. Ett och annat köpte jag, och även om jag hade god lust att shoppa loss lite till, fick hejda mig lite grann.

Inredningsparty1

Inredningsparty2

Inredningsparty3

inredningsparty4

inredningsparty5

inredningsparty6

inredningparty7

 

Själv köpte jag en spagettiburk i zink, snapsviseservetter, Maison Belle diskmedel och köksspray och en kruka för att ha bestick i under t.ex. fester. Som värdinnegåva fick jag en tredelad glasburk som man både kan förvara samt servera godsaker i. Den blev jag helt enkelt förälskad i.

Inredningsparty8

Inredningsparty 9

inredningsparty10

Jag kommer definitivt att ordna ett inredningsparty igen. Vilken lyx att få inredningsaffären hem till sig, tycker jag!

 

Kommentera

