Länge sedan

Tiden går, och det är länge sedan jag skrivit på bloggen. Egentligen rullar livet på i vanliga rullor, men några grejer har jag att se fram emot den närmaste framtiden.

Om en vecka ska jag fräsha upp mitt utseende med att gå till frissan och fixa håret. Desto mer tänker jag inte avslöja så här långt, kanske det kommer någon bild på slutresultatet i ett senare skede. 😉 Ska bli sååå skönt att förnya sig lite grann!

Nästa månad ska sambon och jag åka på en minisemester till Wien, för att hälsa på min bror med fru. Ska bli så skönt att komma bort en stund, och helt koppla av. Barnen lämnar vi denna gång hemma med mormor och morfar.

I april ska jag på fotokurs, så det ska bli roligt.

Och min bil fungerar igen! Känns så skönt att smärtfritt kunna ta sig från plats till plats, dessutom i detta väder vi haft i vinter.

Annars har jag inte så mycket nyheter att komma med. Ha det så gott, och njut av veckoslutet!

 

//BB

Kommentera

