Té och springmatta

Idag dammades denna mojäng anno 1723 fram från sitt gömställe. Den låg bakom lykta dörrar i säkerhet från syn och sikt bakom vår soffa i vårt arbetsrum. Men nu tänker jag ge den en chans. Så nu har mojängen flyttat till vardagsrummet, och I can tell you, då man stiger på den och börjar traska har man ganska bra syn mot TV:n. 😉 Själva mojängen är allt annat än en bra syn, men den har ändå fått inta julgranens plats i vardagsrummet.

Springmattan

 

Denna vecka har jag varje kväll druckit ett té jag hittade på en billighetsaffär  i Skanssi, och som namnet säger har jag verkligen haft goda nätter på sistone. Om det sen är inbillning och placebo-effekt är en annan historia. Men så länge det funkar kör jag på detta. 🙂 Och gott är det också!

God natt-té

 

Kommentera

