Att se fram emot

Nu får jag se framemot en resa till Wien som jag bokade idag. Sambon och jag ska åka och hälsa på min bror med fru, ett förlängt veckoslut i mars. Det ska bli så skönt att komma bort från vardagen en stund. Känner också att jag behöver ledigt från jobb en stund, för att tanka energi. Börjar kännas att man inte varit ledig sedan sommaren 2011. (Ja, ja andra kanske har det sämre ställt än jag, men så här känns det för mig just nu) 🙂

Såklart har jag direkt börjat kolla igenom vad allt vi måste besöka och se under vår vistelse i Wien, och bland med dessa tusen alternativ fastnade jag speciellt för ett ställe. En saltgrotta som ska vara bra för bland annat allergiker, astmatiker osv. Så jag med min atopiska hud och mina hemska såriga händer bara måste få testa på detta. Även om det knappast hjälper med en gång så är jag ändå väldigt nyfiken på detta.

Om någon blev intresserad kan man gå in och läsa mer här

Nu ska jag gå och natta barna mina, så på återseende 🙂

 

//BB

Kommentera

