Julen är här

Nu känns det verkligen som att julen är strax utanför dörren. Vi åkte igår till svärföräldrarna för att fira jul. Vartannat år firar vi hemma hos oss, och vartannat år hos svärföräldrarna. Sambon har så pass stor familj att vi blir över 20 pers då alla är på plats med sina familjer. Så ni kan gissa att det är liv i luckan. Nu är det endast vår familj och sambons syster med familj som är på plats, så man kan väl säga att det är lugnet före stormen. 😉 Två familjer är ännu på antågande.

Ute är det riktigt kallt och vinter, -21 grader, så denna dag har vi spenderat inomhus. Igår fick jag alla julklappar paketerade, förutom sambons. De måste jag idag försöka paketera i smyg.

Efter en hektisk tid på jobbet med mycket sjukfrånvaro bland kollegorna så känns det mycket bra att få vila upp sig nu i 5 dagar. Inga måsten nu före jul, annat än att njuta! Och här njuts det för fulla muggar redan. Och det är SKÖNT.

Jag önskar alla en riktigt skön jul nu redan, ifall jag inte kommer för mig att blogga mitt bland julfirandet.

Och var snälla med jultomten! 😉

Julgran

 

bling bling kotte

 

 

 

Kommentera

