Om att återuppliva bloggen

Nu har Ängsvalla-bloggen varit i dvala en lång tid och jag har halvt lovat att jag ska återuppta bloggandet då jag fått ny dator. Nå nu har jag äntligen en sprillans ny MacBook Pro, så nu ska jag börja vara mera aktiv här.

Julen närmar sig med stormsteg, och stressen med den. Fast i år har jag faktiskt börjat med allting mycket tidigare än andra år, så är egentligen ganska nöjd.

Igår var jag på julmarknad och sålde, och till min förvåning gick mina vitchokladsenap åt i rekordfart detta år. Slut har de visserligen tagit andra år också, men kanske inte riktigt så här snabbt – 1h 20 min. Dessutom hade jag detta år med mig en stor satst – trodde jag. Nu har jag lite pyssel framör mig då jag ännu har ca 20 beställningar som ska bli klara innan jul. Detta gläder mig enormt!

Det är kallt ute idag, -10 grader, och snö har vi också så det räcker. Vi ska precis gå ut på en promenad med familjen,  få se om vi fryser ihjäl 😉

På återseende! 🙂

2 reaktioner på ”Om att återuppliva bloggen

Kommentera

