Smått plock

Lördagen tages som den kommer, skrev jag i mitt förra inlägg. Och hittills har jag följt detta till punkt och pricka. Vi beslöt att med familjen åka på en shoppingtur.
Vi var bland annat till några tråkbutiker och köpte vindrutetorkare till min bil och byggrejer till barnens lekstuga. Men vi var också till inredningsaffären Mosters inredningsbod där jag köpte en chokladbok och några kökshanddukar. Såklart fanns det en massa annat jag gärna hade köpt, men får spara det till en annan gång.

20120825-150948.jpg

20120825-151000.jpg20120825-150926.jpg

Kommentera

