Wrooooom

Oh, I`m free like a bird! Så känns det nu då jag plötsligt har bil. Köpte en begagnad bil av min kompis igår, och det känns så skönt att kunna röra sig mer fritt från plats A till plats B.
Tills nu har vi bara haft en bil, som sambon behöver i sitt jobb. Vilket har inneburit att jag antingen har gått eller cyklat. Vilket i sig är helt fine, förutom vid ösregn, snöstorm, då man har brådis osv. Och att släpa på barnen till dagis och butik och överallt gående är inte heller alla gånger så väldigt charmigt.

Men nu är det ett minne blott. Nu får det regna småspik om det så vill, jag har mitt vrålåk jag kan hoppa i. 😉

 

 

Kommentera

