Russian Libertine

Jag brukar inte delta så ofta i tävlingar man ser på TV osv, men då jag låg hemma i magsjuka och tittade på Min Morgon på TV tänkte jag på skoj delta i en tävling i alla fall.
Man skulle alltså skriva sin bästa filmupplevelse för att delta i tävlingen, och till pris utdelades 4 paket biobiljetter (2 biljetter / paket) till dokumentären Russian Libertine.
Och kan ni tänka er, jag vann ett paket med två biljetter! Så glad man kan bli av en sådan sak. 🙂

2 reaktioner på ”Russian Libertine

  1. Kul! Å ganska kul att jag råka höra att du vann. Det är ungefär liksa stor slump att jag råka se på Min Morgon. Det händer ju inte alla dar. Fast jag sku vara lite nyfiken på att läsa om din bästa filmupplevelse då den var så bra att du vann biljetter..

    1. ja, inte skrev jag något hemskt speciellt tycker jag. Detta är vad jag skrev (kopierat från mailet jag skickade iväg) :

      ”Min bästa filmupplevelse var då jag såg den franska filmen Amélie. Den är en ljuvlig film med finurliga detaljer som får mig att bli varm inombords. Stämningen, storyn, musiken och färgerna är underbara, och karaktären Amélie kan man bara älska. En film man blir på gott humör av!”

Kommentera

