Slutklämmen inför partyt

Idag är det sista dagen innan sambons 30-årskalas / fest! Detta innebär också en hel del förberedelser för min del, eftersom allting ska bli (förhoppningsvis) klart idag här hemma. Skall baka, dra en sväng med dammsugaren och plocka det sista. Att solen, som jag önskade igår, tittar fram idag måste jag blunda för eftersom jag är rädd för att det blir en innedag för mig.
Barnen är lediga idag, så antar att jag har två ivriga hjälpredor med mig hela dagen 🙂

Men för att inte ödsla mer tid på roliga saker, ska jag ta itu med de mindre roliga. Men imorgon ska det njutas och firas!

Massor av sol till er alla!

Kommentera

