Mellanrapport

Ja, hur går det med förberedelserna? Tja, hittills har jag åstadkommit en sak. Dvs bakandet. Och kakan blev väl lite sådär, även om jag använde mig av receptet i Annas Kakbok. Alla recept jag hittills testat i den är helt underbara, men nu blev jag lite fundersam då bottnet på min kaka blev så ljus, trots kakaon. Men med glasyren på blev den ändå god, det kan mina barn också hålla med om. Kanske det blir att baka en till ännu ifall åtgången är för bra idag…

 

Fast vi inte hunnit med så mycket förberedelser (än) har vi ändå hunnit dansa balett till ”Torsten med borsten”, ”nakupelleville” och ”En drake i vår tambur”. Så något vettigt har vi ju gjort med barnen iaf, eller hur. Men, nu är det nog dags att återgå till förberedelserna.

Hipp hej!

Kommentera

