Nytt bloggnamn, nya vindar!

Nu har jag äntligen beslutat mig för att gå bort från bloggen.fi. Efter att jag dessutom fick tips om att wordpress är the shit, så blev jag så pass nyfiken att jag helt enkelt var tvungen att testa. Dessutom var det sista droppen då jag inte kom in på min blogg idag, som så många gånger, så därför slog jag till.
För att lite förnya mig och mitt bloggande, så har även namnet bytt på min blogg. Numera skriver jag under namnet Ängsvalla, dvs huset vi bor i med vår familj och där det mesta händer. 🙂
Innehållet i sig kommer fortfarande vara ganska samma, dvs vardagen hemma hos oss på Ängsvalla.
Bara jag ännu får min egen dator i bruk kommer jag också att börja lägga upp bilder igen. Men tills dess får ni stå ut mestadels med text.

Hoppas många hittar hit även om jag bytt portal.

Ha det gott allihopa, lämna gärna ett spår efter dig så blir jag glad!

//BB

Kommentera

