Massage

Snart ska jag få koppla av en stund. Det kan behövas efter att ha sovit på den hårda sängen efter att vår katt blivit instängd i vårt sovrum igår och gjort sina bestyr på bäddmadrassen och mitt täcke. Sängen blir så sjuttons hård då man tar bäddmadrassen bort, så det knakar både här och där i ryggen efter en sådan natt.
Så det var riktigt passligt att jag igår blev tillfrågad om jag vill ha massage idag, detta innan jag visste att vi hamnar sova utan bäddmadrass.
Så snart ska det njutas, eller torteras, beroende på hurdant skick min rygg ser ut att vara i.. 😉

Kommentera

