Hello Africa Tell Me How You Doing

Har idag börjat afrikansk dans, på medborgarinstitutet. Vad skönt det var att igen börja göra något fysiskt, efter en låååång paus. Undrar bara hur vigulant och rörlig jag är imorgon.. Fötterna var iaf ovana att dansa barfota, plattfot som man är dessutom, men säkert vänjer man sig med det också efter ett tag.
Vi har också hunnit ha besök av bästa vännen A med familj, så det har varit full rulle med 4 barn i huset, 2 x 2 åringar och 2 x 4 åringar. Min dotter har klagat över hur mycket hon saknat sin bästis E (min gudson) de senaste dagarna, så denna träff kom verkligen lägligt.

Min blogg börjar se bara tråkigare och tråkigare ut då jag inte får in några bilder här, men bara jag får en egen dator ska jag nog lägga in bilder igen! Med dessa traktorer till datorer kan man bara glömma allt som har med bilder att göra, så jag får vara glad att jag ens kan få någon text nedplitad här. 😉
Jag kan inte ens lyssna på något med denna dator, för även om man lägger på full volym så hörs ingenting. I love gamla datorer.

Morgondagen är fullspäckad av program, bland annat öronkontroll för min dotter och läkarkontroll för min egen del också. Ska se vad läkaren säger om mina polyper som bor i min näsa, blir det operation eller inte. Ouff!

Nu hör jag hur sängen ropar mitt namn, så måste gå!

//BB

Kommentera

