Van Damme + Hollywoodfruar =dags att ge upp?

Denna kväll har jag bara tittat på en massa fjantigt från TV. Fastnade i Svenska Hollywoodfruar och fick igen en gång himla med ögonen om hur dessa fruar beter sig.
Agnes-Nicole blev bestört över att de andra fruarna kallade henne Agnes och inte Agnes-Nicole som hon på riktigt heter. Gunilla Persson (heter hon så?) vet jag inte om är fågel eller fisk, men hemma i Hollywood-världen hör hon inte. Hon bara fjantade sig och var helt malplacerad där. Hon betedde sig mera som ett fan av de andra hollywood-fruarna än som en hollywood-fru själv. Den tredje bruttan tycker jag bara är jobbig. Men Maria Montazami är bäst, henne gillar jag. 🙂
Nu är det Jean-Claude Van Damme som kommer på TV, och han är nog fjantarnas fjant, det kommer man inte ifrån.
Kanske jag bara borde ge upp för ikväll och helt enkelt dra mig till sängs. Börjar vara lite tragiskt att jag ödslar tid genom att analysera Hollywood-fruar. Och att jag dessutom erkänner att jag tittar på Van Damme…
Klockan är ju för den delen redan så-mycket-så-man-troligtvis-försover-sig-imorgon.

God natt.

Kommentera

