Jag är bevisligen…

…inte Finlands värsta bilförare eftersom jag idag fått mitt KÖRKORT! Yeah!

Idag gick allting som smort, och inssi-duden hade bara gott att säga om mig och mitt körande. Åh vilken härlig känsla det var då vi kom tillbaka till besiktningskontoret och jag kände att allting gått bra. Tänkte nästan krama honom då han berättade att jag var godkänd, men lyckades ändå hejda mig. 😉

Nu har jag lovat dyrt och heligt att jag tar bilen vart än jag ska, så jag blir ordenligt körvan. Nu borde jag egentligen få ha bilen hela tiden då, medan sambo gott kunde ta bussen till jobb 😉
Klapp på axeln och papukaija-merkki till mig! Wohoo!

4 reaktioner på ”Jag är bevisligen…

    1. Tack! Jo, väntar på att V ska komma hem så jag får fara på rundi. 😉 Är lite nyfiken på hur det känns att köra vår bil nämligen, måste bara få nån att se efter barnen en stund, för skulle vilja köra i lugn och ro första gången…

Kommentera

