Shit pommfritt

Åh vad långdragen flunssa lillkillen verkar ha. Idag visade febertermometern nästan 39 grader direkt på morgonen, och killen har varit hängig och på dåligt humör. Snoret bara rinner, och han blir helt hysterisk och ropar: ”Mamma, snoooj!”. Då gäller det att vara snabbt framme med näsduken.

Dessutom har vi varit tvungna att ge VENTOLINE åt honom nu, eftersom han hostar så mycket hela tiden. Inte för att jag vet om det hjälper.

Imorgon måste sambon stanna hemma från jobbet, för jag måste först på jobb, och sen på inssi! Iik. Fatta hur pinsamt det blir om jag inte klara det och har skrivit om det här. Så det är nog bäst att klara det då, så behöver jag inte skämmas. 😉 Bara det inte är så halt på vägarna…
Så, håll nu tummarna för mig att jag kommer hem imorgon eftermiddag med körkortet i fickan, och inte tomhänt med svansen mellan benen. 😀

 

2 reaktioner på ”Shit pommfritt

Kommentera

