Ååh vad störd jag blir

Kan inte tåla då inte saker och ting funkar som de ska. För tillfället är jag störd på bloggen som inte funkar. Har svårt att skriva i bloggen, kan inte läsa vad andra skrivit, och detta börjar verkligen vara rätt irriterande. Allting är bara too many connections. Morr.

Har nån någon aning om hur långvarigt detta är? För känner just nu att jag är fem före att byta till en annan portal.

Suck.

Ok, det är inte bara bloggen som är orsak till denna irritation. Nej, för var dag som går inser jag mer och mer att jag snart är utan jobb. Och det stör mig också något otroligt. Eller,det gör mig snarare ledsen. Trivs så bra på mitt jobb, och det känns väldigt synd att sluta. Suck.

Nu är det bara att rycka upp sig, titta rakt framåt på vad framtiden har att erbjuda. Åtminstone ser den ut att erbjuda en hemma-dag imorgon för min del eftersom sonen har 38 graders feber. Hur knasigt det än låter så skulle jag hellre gå på jobb för har nyligen varit ledig och hemma i 2,5 veckor.

Kommentera

