Snacka om demens

Ibland blir man lite rädd för sig själv. Eller snarare vad man är kapabel av att glömma. Jag märkte nämligen nyss att jag tydligen har börjat blogga redan en gång i mitt liv, närmare sagt år 2008, då jag var hemma och mammaledig. Någon långvarig blogg var det dock inte, hann skriva huisiga 2 inlägg. Men att den bloggen hette samma som min nuvarande blogg är ju lite lustigt. Speciellt då jag inte kom ihåg min gamla blogg då jag började skriva här.

Ja ´a, ibland funderar man nog hur mycket grejer man lyckas radera bort från hårdskivan, det är säkert en massa saker man totalt glömt bort att man gjort eller sagt.

Så nu så här i början av det nya året vill jag för säkerthetsskull be om ursäkt till alla  jag sagt eller gjort något dumt. För har jag det, har jag lyckats radera bort det från min hjärna. Precis som att jag raderat bort min blogg från 2008.

 

Kommentera

