Fit for fight

Efter en åtta timmar natt känner jag mig verkligen utvilad. Det tragiska är att det mer sällan händer (läs: aldrig) att jag sover så långa nätter. Det är snarare fråga om 6 timmars nätter som jag brukar sova, vilket jag är medveten om att är för lite. Igår lade jag mig faktiskt redan kl 22, efter att jag slumrat till i soffan. Jag vaknade till och med innan väckarklockans skräll, och det händer sig aldrig.

Att jag dessutom får komma till en nystädad arbetsplats, med ett nystädat arbetsbord, och vetskapen att detta är sista arbetsdagen före jul, gör ju saken inte värre. Lite julmusik på ännu så blir det så där äckligt härligt. 😉

En riktigt skön onsdag önskar jag er alla!

//BB

Kommentera

