Bråda tider

Oj oj oj, här har jag då inte hunnit vara på länge, inte en enda gång ännu december. Har haft fullt upp helt enkelt. På torsdagen hade vi dimission med klassen, så nu har jag svart på vitt att jag avklarat examen, skönt!

De senaste dagarna har gått till att förbereda inför julbasaren som var idag. Det var riktigt roligt, och klart värt mödan! Det är på något vis så mysigt med marknader, speciellt så här inför jul. Alla är på gott humör och det är trevligt med lite feedback på vad man håller på med. Då vet man iallafall att man inte gör det helt i onödan.

Nästa vecka ska min mamma och jag igen delta i en julmarknad, så det ska bli skoj! Den marknaden är större än dagens julbasar, så vi får hoppas på att min goda vitchoklad senap går åt där också lika bra som idag, allting tog slut. 🙂

Imorgon har jag ledig dag och ska shoppa med mina bästa väninnor. Det blir att hjälpa jultomten lite på traven tror jag bestämt. 😉

Kommentera

