Loppisfynd

Ibland kan man fynda på loppis. Idag hittade jag dessa grejer:
En Nanso väska för stickningsarbeten och ett fodral med fack för stickor och virknålar, båda två tillsammans för 4€. Fina tycker jag!

Fyra fina gamla burkar som jag sparar till att ha i köket, jag har nämligen en dröm om att få ta bort några köksskåp och ersätta dem med fina gamla öppna hyllor. Dessa burkar kostade alla några euro st.

Och kolla nu hur fint vi får det i köket (även om lite ledningar hänger här och där). Idag har det fogmassats, och idag borde ännu kaklen putsas. Imorgon kommer slutfinishen då silikonet kommer på plats. Sen är det liksom färdigt to rock`n roll! Och jag får äntligen flytta alla grejer från köksbordet till arbetsbänken och göra det julfint i köket! Jihuu!

Imorgon är det även min dimission. Så imorgon på kvällen blir jag officiellt en sekreterare. Nu måste jag ännu hastigt skaffa glasögonen och lägga upp håret i en knut. 😉

Kommentera

